AI tokens stijgen sterk: hype of echte adoptie?
De AI-trade heeft liquiditeit weggetrokken uit crypto. Waarom zou je immers grote risico’s nemen wanneer je met deze grootmachten ook gewoon een 2-3x kunt maken in enkele maanden tijd?
De AI-trade heeft liquiditeit weggetrokken uit crypto. Waarom zou je immers grote risico’s nemen wanneer je met deze grootmachten ook gewoon een 2-3x kunt maken in enkele maanden tijd?
Het nieuws wil je misschien doen geloven dat elke zoveel maanden de wereldmarkten hun eind gaan vinden, maar de data zeggen doorgaans wat anders.
De markt koelt af, crypto zit diep in een bearmarket en beleggers vragen zich af: is dit een waarschuwing of juist een kans?
Meta blijft achter binnen de MAG7. Krijgen beleggers opnieuw een kans zoals in 2022, of is dat te optimistisch?
Crypto zit in een diepe winter. Beleggers lijken er klaar mee en de koersen blijven dalen. Toch ziet Yuri vanuit de charts juist kansen ontstaan.
Het is ontzettend lastig om aandelen te kopen waar iedereen negatief over is, de 'contraire bets'. Wij lichten vijf aandelen uit die volgens ons kansrijk zijn.
Vrijdag was één van de slechtste beursdagen in maanden tijd. Precies de afkoeling waar we al weken rekening mee hielden.
Net toen ik mijn ogen voornamelijk op de recordkoersen in de aandelenmarkten vestigde, gingen er deze week twee signalen af bij crypto.
De maand mei heeft Team DLT in twee kampen verdeeld: van euforie, tot teleurstelling. De verschillen worden groot.
De grootste indices passen hun regels aan voor SpaceX. Slimme modernisering of leggen ze hiermee een tikkende tijdbom onder de markt?
Drones zijn in korte tijd onmisbaar geworden voor defensie. De markt groeit gigantisch en het aanbod lijkt de vraag niet bij te houden.
Ons model en ik hebben één ding met elkaar gemeen: we zijn beiden (momenteel) niet echt fan van cash. Maar is dit het moment?