Analyse: "Pubmatic is te goedkoop om te negeren"

Ken je dat gevoel als een aandeel zó goedkoop lijkt dat je je afvraagt: 'Waarom ziet niemand dit?' Dat is precies het geval met PubMatic.
Analyse: "Pubmatic is te goedkoop om te negeren"

PubMatic helpt websites meer te verdienen door slimme advertentietechnologie. Ze verbinden uitgevers en adverteerders zodat jij die perfect getargete advertentie ziet.

Zie het als een (volledig geautomatiseerde) marktplaats voor digitale reclame, genaamd "Programmatic Advertising".

Vanuit mijn achtergrond in de digitale media- en advertentiewereld heb ik een duidelijk beeld van deze markt. PubMatic staat al drie jaar op mijn radar en zit in mijn "Undervalued Tech" schaduwportfolio.

Het is een aandeel dat weinig liefde krijgt en bijzonder volatiel is. In mijn beleving missen beleggers hier de 'bigger picture'. PubMatic lijkt simpelweg een ondergewaardeerd aandeel.

Laten we eerlijk zijn: PubMatic krijgt weinig liefde van de markt. Tijd om te kijken waarom dit aandeel een mooie kans is voor de langetermijn belegger.

📑
Op moment van publiceren heeft de auteur geen positie. Deze analyse kan niet beschouwd worden als individueel beleggingsadvies.

Key Summary

Dit zijn de drie belangrijkste conclusies uit deze analyse:

Verder lezen? Meld je nu aan als DLT Plus lid

Gratis en meteen inspiratie krijgen?

Je krijgt direct toegang tot alle DLT Free artikelen én je ontvangt wekelijks een waardevolle nieuwsbrief. Volledig gratis.
Geweldig! Controleer je inbox en klik op de link om je abonnement te bevestigen.
Fout! Voer een geldig e-mailadres in